sobota 1. července 2017

Na úvod

Gratuluji k Vašemu rozhodnutí používat látkové pleny.
Na úvod nejde nenapsat jednu důležitou radu: "Nenechte se odradit prvními neúspěchy či nepochopením okolí."
Upřímně, v dnešním instantním, imaginárním a jednorázovém světě můžete upadnout do kategorie, která je spíše do učebnic psychiatrie než brožurky do porodnice. Ale věřte mi, je to jednoduché, racionální a víc času než nákup papírových plen Vám látkování rozhodně nezabere. Pokud máte dvoj a vícerčata a klepete si na hlavu, že čas na praní opravdu mít nebudete, berte to jako výzvu a zkuste se začíst detailněji...

Je mnoho způsobů, jak používat látkové pleny, jenže kdo se v širokém sortimentu má vyznat, zvláště když nemáte žádné zkušenosti? Když jsem začínala s látkováním před rokem a půl, měla jsem k dispozici kvalitní výbavu, ale pramálo zkušeností a fíglů, jak si vše usnadnit.

Čerpám z osobní zkušenosti a pokud nějakou značku zmíním, mám s ní jen výborné zkušenosti. Pokud s něčím spokojená nejsem, popíšu pouze nedostatky, ale značku hanit nebudu. Ono je nejlepší, když si to člověk zkusí sám. I špatná zkušenost se do budoucna vyplatí.

Dostačující odměnou mi je ekonomická, ekologická a zdravotní výhoda a ušetřený čas. A jelikož ráda píšu a sdílím poznatky, můžete z toho čerpat i Vy.

Ukáži Vám základní a jednoduché způsoby látkování, porovnám jednotlivé značky a objasním základní slovníček pojmů. Vybrala jsem si k tomu zejména značky Gaga´s pleny, plenky Bobánek, Petit Lulu a Katyv Baby a Majab které se nám nejvíce osvědčily, co se týče střihu, vzorů, kvality materiálů a potřebných atestů. Mezi další kvalitní značky na českém trhu a námi ozkoušené plenky patří také ty od Anavy, Unuo, Haipa-daipa, Popolini, Batolini a Libštátské pleny (nejlépe 30 a více let staré).

Všechny plenky, které na mých stránkách budu testovat, splňují atesty požadované vyhláškou MZČR č.84/2001 Sb. na výrobky pro děti do 3 let. 

Žádné komentáře:

Okomentovat