pátek 14. července 2017

Separační fleecové pleny za kačku

Výbava na látkování se může pěkně prodražit, zvláště pokud s tím začínáte a nejste si jisti, co vše je nutné koupit. Záleží na finanční situaci a také šikovnosti si poradit.

Mám pro Vás na následujících fotografií jednoduchý návod, jak ušetřit až 400 Kč za nákup 10 drahých separačních fleecových plen, nikoliv však na úkor kvality pro vaše miminko. Jak na to?

Vydejte se do bytového textilu nebo galanterie 

Objevte fleece s potřebným jemným povrchem, asi  2 mm tlustou tkaninou. Širší není třeba, a navíc bývá dražší

Nechte si na místě ustřihnout dva 13 cm pruhy, je to spolehlivější než se s tím doma měřit a předělávat okousané okraje
Šířka 13 cm vyhovuje 99% všech vkládacích plen a kalhotkových plen. Je to ideální míra pro pokrytí oblastí, které jsou vystavené tekutině

Cena za běžný metr je do 200 Kč, mě stály dva pruhy 49 Kč. Kolik jsem z nich nastříhala separaček? Sledujte poslední obrázek


Doma si v klidu nastříhejte potřebnou délku, například podle separačky, kterou už máte, obvykle se délka pohybuje mezi 30-33 cm

Pamatujte, že je potřeba každou novou plenku nejdříve vyprat na 60 stupňů, to samé platí i pro fleece, který se navíc trochu srazí, takže nechejte rezervu 0,5-1 cm na okrajích

Za 49 Kč mám 10 separačních plen, takže mě jedna vyjde na necelých 5 korun, namísto 25-49 Kč za kus. Šikovné maminky je mohou obšít barevnou nití a pak jsou od kupovaných k nerozeznání.
Tip pro Vás: pokud v okolí nemáte galanterii, stejně poslouží i stará fleecová šála nebo deka z Ikea

Žádné komentáře:

Okomentovat